MOST VIEWED POSTING: MAGANG AND ARSITEKTUR INTERIOR

Happy Monday to all of you! Hope your last weekend was great and your next weekend is greater than before. I have written this blog since about 6 years ago, I made this blog when I was in high school. When I found that many people are happy to read my blog, I am happy too.
I only shared about my experiences, my feelings, especially about my experiences and feeling when be a student of interior architecture. I've not imagined that would be a great sharing. Ya, I agree when you decide the major that you'll take for bachelor, you have to be thoughtful. Search information as much as you can will help you much. So, I am happy to be part of them, give that information for the seekers. Checked status about postings and found that "Magang Liburan Semeser" and all about "Arsitektur Interior" still be favorite for all of you. So I want to ask you, have I write some post about that again? What kind posting do you want to read (or I'll write)? Just comment down below! I'll read and then think to write that for you guys :)
Thank you for you all readers, xoxo :)

Aku menulis blog tidak berpikir akan banyak memberikan manfaat. Pada saat memulainya, aku hanya menjadikan blog ini sebagai buku harian dan tidak berharap banyak orang membaca. Setelah melihat banyak orang yang membaca dan menjadikannya salah satu referensi pengalaman terutama terkait dengan pertimbangan masuk Arsitektur Interior maka aku akan mencoba menuliskannya dengan baik untuk kalian. Melihat status di blog ini, sepertinya cerita mengenai "Magang Liburan Semester" dan masih tentang "Arsitektur Interior" masih menjadi favorit. Perlukah aku menulis lagi sesuatu tentang itu? Kira-kira posting (tema, topic, atau judul) apa yang kaliang ingin aku buat tulisannya? Dengan senang hati aku akan tuliskan itu jika kalian beri aku saran pada kotak komentar di bawah ini! :)
Terimakasih banyak bagi yang membaca blog ini :)
Senang jika itu bermanfaat buat kalian :)

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hallo kak! Aku mahasiswa yg baru sadar kalau magang itu penting dan sangat bermanfaat.
    Tulis tentang pengalaman magang kakak doong. Apa yg harus disiapin, tips & tricks / do's & don'ts untuk para magangers, cara mencari perusahan, dan hal-hal lain terkait dunia magang kak..
    That must be so helpful for Internship Student wanna be :))

    Terimakasih kak,

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts